שאלות נפוצות

הלקוח מעביר חומרים גרפיים שיש ברשותו,כגון: לוגו,סלוגן,צילום מוצרים וכו’. בשלב הבא, נלקחים החומרים הגרפים הקיימים והם מהווים בסיס לעיצוב הגרפי הכולל.

במסגרת תהליך העבודה,אנו לומדים על תחום הפעילות של החברה ולוקחים בחשבון את העבודות שביצענו לחברות מקבילות, וזאת בכדי ליצור בידול.בכל מקרה, אנו מכינים עד 5 סקיצות וזאת בכדי לאפשר ללקוח לבחור את הכיוון האהוב עליו.

אכן כן.ישנו הבדל גדול בין הדבקה על גבי משטח ישר של ארגז משאית לבין הדבקה על גבי משטח גלי של רכב מסחרי. למעשה, ברכב מסחרי יש צורך להשתמש במדבקה גמישה במיוחד שמצליחה להיכנס לקימורי הרכב ולעמוד בחום הגבוה של הרכב… מומלץ להוסיף להדפסה לרכב למינציה קשיחה קאסט להגנה מושלמת מדהייה ונזק חיצוני.

אכן כן. יצרני המדבקות האירופאים מנפיקים סדרות ממוקדות המתאימות אך ורק להדבקה על גבי כלי רכב ומשאיות.
יש הבדלים עצומים באיכות החומרים והעמידות שלהם בשמש הישראלית.

ישנה אפשרות להחליף רק את החלק שניזוק באופן מדויק-ע”פ הקבצים השמורים במחלקה הגרפית.
שולחים תמונה בוואטסאפ עם מספר רישוי ומקבלים הצעה מסודרת במחיר סימלי להחלפת הקטע.

אכן כן. יצרני המדפסות בעולם משתמשים בראשי דיו המחולקים להדפסות המתאימות לתנאי חוץ ולהבדיל,לתנאי פנים. הדיו ואיטיות ההדפסה הם המרכיבים הכי חשובים בתהליך הייצור !!! מכאן,שהדיו הסולוונטי מוגדר אך ורק לתנאי חוץ. (שמש,גשם וכו’).  

מנסיוננו,הצבעוניות נפגעת ע”י דהייה של השמש במיוחד באזורנו החם. מכאן, נולד הרעיון של ציפוי למינציה קשיחה או לכה נוזלית, כשכבת מגן המסננת קרינת שמש ועוצרת את הדהייה. עולם הלמינציה מייצר צורך של התמחות ורק ניסיון רב שנים מנצח את כל הניסיונות להצליח.

הלכה הנוזלית מותזת על גבי המדבקה ומספקת הגנה די טובה להדפס.להבדיל, הלמינציה הקשיחה מוצמדת להדפס כשכבה שנייה ומשמשת כמגן כמעט מושלם מהשמש.

אכן כן. הצבע הצהוב הנו הגוון החלש ביותר,אחריו הירוק,האדום והכחול.

אכן כן. בארגזי משאיות,הפעולה דורשת טכניקה מסויימת וההסרה יחסית קלה ופשוטה.ברכבים מסחריים,שימוש במדבקה המוגדרת מראש ע”י היבואן כמדבקה לעיטוף רכב,תוסר מן הרכב באופן מושלם,אם כי בעבודה מקצועית בלבד. ניתן לקבל סרטון והכוונה טלפונית כולל נציג שיגיע אליכם להסבר על תהליך ההסרה. מומלץ כמובן להגיע אלינו להסרה מקצועית.

ארגז משאית,נדיר שיהיה נזק לקירות הארגז. ברכב מסחרי,במידה והמדבקה אינה עומדת בקריטריונים שהוגדו לה כמדבקת עיטוף, יוסר ההדפס ואולם הרכב יישאר עם שכבת דבק שכמעט ואינה ניתנת להסרה. חייבים להשתמש בחומרי ייצור קאסט לרכבים…אין פשרות בדרך להצלחה.

הניסיון מלמד כי ניתן להשיג תוצאות מצוינות של נראות גרפית תוך כדי נסיעה,העברת מסר תוך שימוש בצבעים נכונים ושימוש בחומרי הדפסה מתאימים לכל סוג של עבודה בשילוב צוותי הדבקה מיומנים,משיגים תוצאות מנצחות!!!