מדבקות לרכב, איך עושים את זה נכון ?


עיצוב גראפי ?

כל שילוט של כל רכב הוא פרוייקט. בחירה בספק אמין היא קריטית להצלחת הפרוייקט. כל לקוח שנכנס למערכת שלנו מגיע מעולמות שונים ומגוונים להם אנו כפרסומאים נחשפים בעבודתנו. בכל תחום פעילות ניתן למצוא מי המתחרים שלך וכמה הם דומיננטים וחזקים. הרעיון הוא ליצור קריאייטיב שונה מיוחד וחדשני שיתן לך מענה לעסק שלך וקונטרה למתחרים שלך, כזה שיסובב ראשים וינצח על הכביש. את זה אנחנו מבינים ויודעים לעשות הכי טוב.

אנחנו עובדים אישי ואדיב. זה המוטו שלנו !

בגלל זה אנחנו טובים בלספק שירות ומוצרים גם לחברות ענק וגם לעסק עם רכב בודד !

כמה זה עולה?

הפרסום באמצעות שילוט רכבים הוא זול בהרבה יחסית לאפשרויות אחרות, ניתן לשינוי בהתאם לצרכי העסק, ולמעשה מהווה ניצול אופטימאלי של צי החברה. יחד עם זאת, חשוב לציין כי מדובר בתחום הדורש מומחיות וניסיון, ושעל מנת לקבל את התוצאות הרצויות יש לפנות אל חברה מקצועית ומוכרת. בנינו לכל קבוצת רכבים 3-4 אופציות סטנדרטיות החל משילוט 2 דלתות ברכבים פרטיים ועד לעיטוף מלא. מחיר התחלתי לשילוט רכב הינו מ 990 ש״ח ומעלה.

שילוט רכבים – רק עם מקצוענים

מה גורם לזה להצליח? מדובר על מלאכת מחשבת הדורשת היכרות מעמיקה עם עולם הפרסום, שימוש בטכנולוגיות ובציודים מתקדמים, וכמובן ניסיון ביצועי עשיר בכל סוגי שילוט על הרכבים. לא כל אחד יודע לייצר שילוט ייחודי ואיכותי אשר יבלוט בכבישי ישראל, חברת פרסום רוטשטיין הפועלת בתחום כבר למעלה מעשרים שנים, ומספקת ללקוחותיה שירותי גראפיקה והתקנה מתקדמים, ידועה כמקצוענית בתחום.

השפעת קרינת השמש על שילוט ומדבקות לרכבים

ישראל היא מדינה ים תיכונית חמה, בה למעלה ממחצית השנה שטופה באור שמש. החיים במדינה חמה ניחנים אמנם במספר יתרונות בולטים, כגון ניצול של אנרגיה סולארית עבור חימום מים וייצור חשמל, ואולם קרינת השמש גורמת גם לנזקים רבים לגוף ולרכוש, ולכן יש להתגונן בפניה. חשוב לדעת כי רכבים הינם מוצרים החשופים לאורך שעות מרובות לקרינת השמש, וכי זו גורמת לדהיית צבעם. בעיה זו דורשת טיפול מניעה נמרץ,  ובמיוחד כאשר מדובר בשילוט רכבים הכולל מדבקות לרכבים . זאת מאחר ובמידה שפריטים אלו אינם מוגנים כראוי מפני קרינה אולטרא סגולית הם נוטים לדהות.

חשיבות מיגונם של שילוט ומדבקות לרכבים מקרינת השמש

בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת בביקוש עבור שילוט לרכבים פרטיים ומסחריים כאחד. זאת בהיותם של הרכבים אמצעי פרסום זול, זמין ואפקטיבי, אשר משווק באופן מכובד את שם העסק ומוצריו, ומעביר לציבור מסרים של יוקרה, חדשנות והצלחה. עם זאת, על מנת שפרסום מסוג זה יצליח, ההדפסו והמדבקות לרכבים חייבות להיות איכותיות ובעלות רזולוציה וצבעים חדים וברורים. לעומתן, מדבקות שהפכו לדהויות, יבשות ומתקלפות עקב קרינת השמש, מעבירות מסר הפוך וגורמות נזק תדמיתי. חברות שאינן מביאות גורם זה בחשבון ימצאו על רכביהן לאחר זמן קצר יחסית מדבקות בלתי ראיות לתצוגה.

איך מתמודדים עם השמש ?

יש מספר חוקי ברזל שאם שומרים עליהם הסיכוי להיכשל יורד לאפס .

1/ שימוש בדיו סולוונטי מקורי של חברת המדפסות

2/ שימוש בחומרי ייצור שאוחסנו במיזוג בטמפרטורה 25 מעלות

3/ שימוש בחומרי ייצור שאינם פג תוקף ויוצרו עד 12 חודשים לפני ההדפסה

4/ שימוש בפרופיל גראפי ב 140% דיו בהדפסה

5/ ציפוי עליון איכותי המותאם לתקופת ההשימוש הרצויה

סוגי למינציה להגנת שילוט רכבים מפני קרינת U.V

קיימים בעולם שני סוגים עיקריים של שכבות למיציה הנבדלים זה מזה בחזותם ובעמידותם:

למינציה קשיחה – מופקת משכבת ניילון שקופה המכונה ויניל, אשר נצמדת אל השכבה העליונה ומספקת הגנה של כמעט מאה אחוזים מפני קרינת השמש. בנוסף, שכבת הלמינציה הקשיחה מעניקה לשילוט מראה אסטטי ומבריק, עמיד לבלאי חיצוני של אבק ולכלוך, ניתן להיכנס איתו למכונות שטיפה והוא אפילו עמיד בשריטות מענפי עצים ולשלשת ציפורים.

למינציה רכה- גמישה – לכה  – אפשרות נוספת להגנה על שילוט רכבים הינה באמצעות נוזל המותז/נמרח על גבי ההדפס, ואשר מעניק לו מראה אטום מעט מט.

למינציה גמישה עמידה לתקופה של כשנתיים, ומתאימה במיוחד לרכבים פרטיים ומסחריים בעלי עיקולים ושטחי הדבקה לא ישרים.

אז למה לפרסם על גבי רכבים?

שם המשחק- תשומת לב !

אנחנו חיים כיום בעידן של תחרות. בכל אחד מהתחומים, יש עשרות גורמים שמנסים לזכות בתשומת לב הלקוחות. החברות יודעות כי עליהן להיות אקטיביות, ולא לחכות שהלקוחות יגיעו אליהן. הפרסום במדיה הוא אפקטיבי ואולם הוא קצר מועד ויקר בעלויות הכספיות שלו.

שילוט רכבים  נכנס לתמונה בנקודה הזו בדיוק. זוהי האפשרות של בעל החברה לבצע שילוט ארוך טווח בביצוע של פעם אחת בלבד, ל”שטח הפרסום” הפרטי שלהם. בכך למעשה הוא יכול לשווק את העסק שלו בכל רגע נתון, 365 ימים בשנה ו-24 שעות ביממה במקסימום אפקטיביות.