מיתוג לעמדות טעינה ציבוריות

פרוייקטים במיתוג עמדות טעינה DC

למה לבחור בנו?

עמדות טעינה ציבוריות לרכבים חשמליים, עמדות DC, הפכו להיות מאוד נפוצות באתרים ויישובים שונים ברחבי ישראל, בגלל העלייה הניכרת של שימוש ברכבים חשמליים. על מנת שבעלי הרכבים והנהגים ידעו היכן נמצאות עמדות טעינה ציבוריות ולמה משתלם להם להשתמש בהן, יש צורך למתג אותן בצורה נכונה.

פרסום רוטשטיין מתמחים במיתוג עמדות טעינה ציבוריות, בעזרת מדבקות ייחודיות אשר מבליטות את העמדות באופן פיזי, ממתגות אותן בצורה נכונה ומספקות לבעלי הרכבים והנהגים את כל המידע הרלוונטי עליהן.

מיתוג עמדות טעינה – קצת על עמדות טעינה DC (ציבוריות)

עמדות טעינה ציבוריות, בפרט עמדות DC, הן עמדות מהירות המאפשרות להטעין רכבים חשמליים תוך זמן קצר מאוד, זאת בזכות שימוש בזרם ישיר לסוללת הרכב. זאת להבדיל מעמדות טעינה AC, הנפוצות לרוב לשימוש ביתי (למרות שניתן גם עמדות ציבוריות AC) המתבססות על זרם חלופין ולכן הוא מטעינות את הרכב לאט יותר.

עמדות טעינה ציבוריות מותקנות על ידי חברות שונות המתמחות בתחום ונאבקות ביניהן, כשהמטרה של כל חברה היא להציב כמה שיותר עמדות ברחבי הארץ ולהיות גדולה יותר.

זה לא ההבדל היחידי בין עמדות טעינה ציבוריות DC לעמדות טעינה ביתיות. הבדלים נוספים הם:

מיקום הצבתן –  עמדות טעינה ביתיות מוצבות בחניות פרטיות של בעלי הרכב, בעוד שעמדות טעינה ציבוריות מוצבות בתחנות דלק, חניונים ציבוריים, מתחמי מסחר, צירי רחובות ראשיים, מרכזים לוגיסטיים ועוד.

סוג המשתמשים – עמדות טעינה ביתיות מיועדות לנהג הפרטי, בעוד שעמדות טעינה ציבוריות מיועדות הן לנהגים פרטיים בנסיעות ארוכות והן לעסקים עם ציי רכבים, עסקים ומרכזים מסחריים המבקשים למשוך אליהם לקוחות עם רכבים חשמליים ולכלל הציבור המשתמש ברכבים מסוג זה.

כמות משתמשים – עמדות טעינה ביתיות מיועדות לרכב אחד, בעוד שעמדות טעינה ציבוריות מיועדות לריבוי משתמשים בו זמנית.

לכן, כשבוחנים את ההבדלים בין העמדות והמשמעויות של עמדות טעינה ציבוריות, אפשר להבין מדוע מיתוג של עמדות ציבוריות הוא חשוב ויש לבצע אותו בצורה אפקטיבית ונכונה.

מיתוג לעמדות טעינה – למה חשוב לעשות את זה?

ישנן מספר סיבות מדוע חשוב למתג עמדות טעינה ציבוריות, עוד לפני שמתחילים לחשוב כיצד לעשות את זה ובעזרת אילו חומרים ואמצעים.

4 סיבות למה לבצע מיתוג של עמדות טעינה ציבוריות:

נראות – בעזרת מיתוג של עמדת טעינה, אפשר להבליט את לוגו וצבעי החברה ולייצר לה נראות משמעותית יותר בשטח. כך בעל הרכב יודע לזהות עמדת טעינה של חברה רלוונטית והחברה יוצרת לה נראות בסביבה.

אמון – ככל שיוצרים מיתוג טוב ובולט יותר, כך מייצרים אמון רב יותר עם בעלי הרכבים והנהגים, דבר שיכול להקנות ביטחון רב יותר אצלם.

שיווק וקידום – המיתוג עוזר באופן טבעי לחברות השונות לשווק ולקדם את עצמן, למשוך לעמדות שלהן נהגים רבים יותר ולבלוט בשוק של עמדות טעינה. אפשר שהשיווק גם יוביל לכך שבעלי רכבים ונהגים ירצו להשתמש במוצרים נוספים של החברה.

מיתוג של עמדות טעינה, מאפשר להפוך את העמדה לסוג של שלט פרסום עבור החברה.

חוויה – אם הנהג נהנה מחוויה חיובית בשימוש בעמדה, הרי שהמיתוג יעזור לו גם לזכור להבא איפה הוא ירצה להטעין את הרכב וגם הוא ירצה לשתף את החוויה שלו ברשתות חברתיות ובמקומות אחרים.

מיתוג לעמדות טעינה – איך זה מתבצע?

ישנן דרכים שונות למתג עמדות טעינה ציבוריות. בעיקרון האלמנטים הבסיסיים של המיתוג כולל:

  • שימוש בצבעי המותג והלוגו באופן בולט על גבי העמדה.
  • שימוש בשלטים אינפורמטיביים המספקים מידע רלוונטי לבעל הרכב.
  • שימוש בתאורה שתאפשר זיהוי מרחוק של העמדה.
  • עיצוב אחיד לכל העמדות של החברה. זה יותר אחידות ואמינות.
  • שילוב של מסכים דיגיטליים לצורך הצגת מידע שיווקי.
  • עיצוב המרחב סביב העמדה באופן שיספק חוויה ללקוח (לדוגמא, הצללה, ריצוף).
 

מיתוג לעמדות טעינה –  איפה זה מתבצע?

המיתוג חייב להתבצע בכל מקום בו מוצבות העמדות, בין אם זה במקומות פתוחים לכלל הציבור, לדוגמא, חניונים של קניונים ומרכזים מסחריים, תחנות דלק, צירים ראשיים ועוד, וכן במקומות המיועדות לקהל ספציפי, לדוגמא, חניונים של בתי עסק.

2 סיבות מדוע המיתוג חייב להתבצע בכל מקום:

  1. כל בעל רכב ונהג חייבים לזהות את עמדות הטעינה ולהכיר אותן.
  2. בעזרת המיתוג אפשר לספק מידע נוסף על החברה והשירותים שלה, מעבר לעמדות הטעינה.

על מנת שהמיתוג יתבצע בצורה אפקטיבית, יש לבחון מספר דברים:

ראשית, איפה ממקמים את העמדה ולאפיין את המיקום (עיר/מחוץ לעיר, אזור מסחרי, חניון של בית עסק וכדומה).

שנית, התאמת המיתוג לקהל היעד (משתמשים פרטיים מול כלל הציבור).

שלישית, התאמה של אמצעי המיתוג לתנאים חיצוניים (גשם, שמש וכדומה).

ארבע, שימוש בחומרים אפקטיביים ואיכותיים, בין אם זה מבחינה טכנית ובין אם זה מבחינה גרפית.

מיתוג לעמדות טעינה – איך בונים תוכנית מיתוג

בשביל למתג עמדות טעינה בצורה נכונה, יש לפעול בשלבים:

שלב ראשון – אפיון הצרכים שלכם.

בשלב זה, תרצו לדעת מה אתם מחפשים, כמה עמדות יש לכם, מה מטרת המיתוג ומה אתם רוצים להשיג בעזרתו.

שלב שני – עיצוב ושימוש בחומרים.

בשלב זה תחליטו על השפה והחומרים בהם תשתמשו.

שלב שלישי – קביעת תקציב.

שלב זה יבחן מה היכולות הכלכליות שלכם ואיך אתם מתאימים אותן ליישום התוכנית בפועל.

שלב רביעי – יישום, בקרה ומשוב.

בשלבים אלה אתם מיישמים את התוכנית, בוחנים אותה לאורך זמן, מודדים אפקטיביות ומקבלים משובים מקהל הנהגים, בשביל לדעת האם המיתוג הצליח. במידה ולא, אז עליכם לשפר את נקודות התורפה שלה.

מיתוג לעמדות טעינה – חומרים אפקטיביים

מיתוג עמדת טעינה יכול להתבצע בעזרת חומרים שונים. באופן טבעי הוא צריך להתבצע בעזרת חומרים מותאמים לעמדה ולמיקום שלה, כך שהם יוכלו לעמוד בתנאים הסביבתיים השוררים במקום.

המרכיבים העיקריים בהם משתמשים למיתוג עמדות טעינה הם: מדבקות, מסכים דיגיטליים, שלטים (רגילים או דיגיטליים), אמצעי תאורה אינטגרטיבית וכן ברקוד דרכו אפשר להפיק מידע נוסף.

מרכיבים אלו מאפשרים לאתר את העמדה בקלות, לייצר סדר ונוחות, ולאפשר גישה מהירה למידע ותמיכה במידת הצורך. ככל שעושים שימוש בחומרים איכותיים יותר, כך גדל הסיכוי שהמיתוג יהיה מוצלח יותר לאורך זמן.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם למתג עמדות טעינה?

אנחנו בפרסום רוטשטיין, מתמחים במיתוג עמדות טעינה באמצעות מדבקות איכותיות, ציפוי ויניל עמיד UV, המאפשרות למתג את העמדה בצורה אפקטיבית לשביעות רצונכם, לאורך זמן, מבלי שתנאים חיצוניים משפיעים על העמדה או על החומרים בהם משתמשים לצורך המיתוג שלה.

הצוות שלנו יודע כיצד לבנות תוכנית מיתוג מותאמת לצרכים שלכם, לאפיין אותם בצורה נכונה, לייצר עבורם תוכנית בתקציב הרלוונטי בשבילכם ובסופו של דבר להפיק אמצעים למיתוג עמדות טעינה ציבוריות בכל מקום בו הן מוצבות.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום ולקבל מאיתנו הצעת מחיר אטרקטיבית. אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם, להציג בפניכם אפשרויות מיתוג שונות ולייצר ביחד איתכם תוכנית מותאמת לצרכים ולדרישות שלכם. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום דרך עמוד צור קשר באתר ונתאם איתכם פגישה בהקדם.

יצירת קשר